Postup pre reklamáciu / zaslanie prístroja na opravu
- Najprv nás kontaktujte e-mailom alebo telefonicky. Pripravte si prosím číslo faktúry alebo číslo objednávky. Častokrát dokážeme technické ťažkosti vyriešiť aj na diaľku bez potreby zaslania objednaného tovaru na prešetrenie. V prípade potreby môžete byť požiadaný/á o poskytnutie dodatočných informácií, napr. zaslanie fotky tovaru cez e-mail alebo sériové číslo prístroja.
- Ak si situácia na základe komunikácie s pracovníkom vyžaduje fyzické prešetrenie tovaru, doručte nám ho osobne alebo ho pošlite v pôvodnom balení, zabezpečte proti otrasom (napr. bublinkovou fóliou alebo inou výplňou), aby sa tovar počas transportu nepoškodil. V prípade oficiálnej reklamácie vyplňte a priložte aj reklamačný formulár a poskytnite nám aj doklad o zakúpení (číslo faktúry).
- Náklady na doručenie tovaru znáša reklamujúci. Pre minimalizáciu nákladov spojených s doručením nám nemusíte tovar posielať kuriérom. Stačí, ak nám tovar zašlete cez Slovenskú poštu ako doporučený list na adresu:
Water Resources, s. r. o.
poste restante (vypisuje sa do kolónky Ulica)
840 05 Bratislava
O odoslaní zásielky nás prosím informujte. V opačnom prípade nebudeme vedieť, že je zásielka na pošte uložená a po pár dňoch sa vám môže vrátiť ako neprevzatá. Ak máte k zásielke podacie číslo, poskytnite nám ho, čo urýchli celý proces. - V prípade doručenia kuriérom zadajte aj kontaktné údaje. Adresa je:
Water Resources, s.r.o.
K Železnej studienke 8
811 04 Bratislava
Kontaktná osoba: Dávid Marcel
E-mail: objednavky@phmeter.sk
Mobil: 0948 857 019 - Po obdržaní zaslanej zásielky sa reklamácii začneme bezodkladne venovať. O výsledku reklamácie Vás budeme informovať telefonicky alebo e-mailom.