Prejsť na hlavný obsah
Nahrávanie...
Vyhľadávanie
Nákupný košík (0)

Nákupný košík je prázdny.

Postup pri reklamácii

Postup pre reklamáciu / zaslanie prístroja na opravu

 

  1. Najprv nás kontaktujte e-mailom alebo telefonicky. Pripravte si prosím číslo faktúry alebo číslo objednávky. Častokrát dokážeme technické ťažkosti vyriešiť aj na diaľku bez potreby zaslania tovaru na prešetrenie. V prípade potreby môžete byť požiadaný o poskytnutie dodatočných informácií, napr. zaslanie fotky tovaru cez e-mail alebo sériové číslo prístroja.

  2. Ak si situácia na základe komunikácie s pracovníkom vyžaduje fyzické prešetrenie tovaru, doručte nám ho osobne alebo ho pošlite v pôvodnom balení, zabezpečte proti otrasom (napr. bublinkovou fóliou alebo inou výplňou), aby sa tovar počas transportu nepoškodil. V prípade oficiálnej reklamácie vyplňte a priložte aj reklamačný formulár a poskytnite nám aj doklad o zakúpení (číslo faktúry). Pri osobnom doručení si najprv dohodnite prosím termín doručenia.

  3. Náklady na doručenie tovaru znáša reklamujúci. Pre minimalizáciu nákladov spojených s doručením nám stačí tovar zaslať cez Slovenskú poštu ako doporučený list na adresu:

    Dávid Marcel
    Water Resources, s.r.o.
    poste restante (vypisuje sa do kolónky Ulica)
    840 05 Bratislava

    Na podací lístok alebo do elektronického podacieho lístka zadajte aj e-mail (ba@water.sk) alebo mobil (0948 857 019), aby nás mobilná aplikácia upozornila na prichádzajúcu zásielku. Ak do podacieho lístka neuvediete kontaktný údaj (mobil alebo e-mail), o odoslaní zásielky nás prosím informujte. V opačnom prípade nebudeme vedieť, že je zásielka na pošte uložená a po pár dňoch sa vám môže vrátiť ako neprevzatá.

  4. Na odoslanie zásielky môžete využiť aj službu Packeta (bývalá Zásielkovňa). Vašu zásielku posielajte do Z-BOXu s ID 10162 (Dúbravská cesta 4, Westend, 841 04 Bratislava). V údajoch prijímateľa vyplňte náš e-mail a mobil.

  5. V prípade doručenia kuriérom posielajte na adresu:

    Water Resources, s.r.o.
    K Železnej studienke 8
    811 04 Bratislava
    Kontaktná osoba: Dávid Marcel
    E-mail: ba@water.sk
    Mobil: 0948 857 019

  6. Po obdržaní zaslanej zásielky sa reklamácii začneme bezodkladne venovať. O výsledku reklamácie Vás budeme informovať telefonicky alebo e-mailom.

Používame súbory cookies pre uľahčenie prehliadania našich stránok, zlepšenie služieb a k analýze návštevnosti.

Rozumiem Viac informácií